Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مارس 2021

معرفی گوشی فوق قوی می 11 الترا

پکن ، چین ، 29 مارس – شیائومی از عرضه جهانی Mi 11 Ultra ، برترین پرچمدار  خود که انقلابی در عکاسی و فیلمبرداری از تلفن های هوشمند ایجاد کرد ، خبر داد.

Mi 11 Ultra با اولین حسگر دوربین بزرگ سامسونگ GN2 جهشی در فناوری دوربین گوشی های هوشمند می گیرد. این دستگاه با یک آرایه دوربین عقب درجه سه گانه که فقط شامل دوربین های “اصلی” است ، یک قدم جلوتر می رود و یک بار دیگر Xiaomi را به بالای DXOMARK هل می دهد و Mi 11 Ultra را به عنوان بهترین تلفن هوشمند عکاسی جهان معرفی می کند. Mi 11 Ultra با داشتن DotDisplay چهار منحنی WQHD + 120Hz ، شارژ توربوی سیمی و بی سیم 67W و درجه بندی IP681 ، یک تجربه عالی را به نمایش می گذارد.

اجازه دهید فیلم ساز داخلی شما با یک آرایه دوربین سه گانه درجه یک برجسته باشد

Mi 11 Ultra یک نقطه عطف مهم در عکاسی حرفه ای از گوشی های هوشمند است که میراث پیشگامانه Mi 10 Ultra را ادامه می دهد. آرایه دوربین سه گانه درجه یک از سخت افزار فوق العاده قدرتمندی برخوردار است که همراه با نرم افزار پیشرفته رتبه برتر DXOMARK را به دست آورده است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دستگاه از بزرگترین سنسور دوربین گوشی های هوشمند موجود در بازار یعنی GN2 سامسونگ استفاده می کند. این سنسور رده بالا که به طور مشترک توسط شیائومی و سامسونگ ساخته شده اولین لنزی است که به اندازه 1 / 1.12 reach رسیده و قادر به تولید سوپر پیکسل های خیره کننده 4 در 1 2.8μm است. با استفاده از الگوریتم عکاسی شبانه بسیار پیشرفته شیائومی ، قادر به ثبت تصاویر روشن و با جزئیات با حداقل 0.02 لوکس نور است. Mi 11 Ultra همچنین اولین تلفن هوشمند شیائومی است که از یک سیستم فوکوس لیزری Time-of-Flight چند نقطه ای مستقیم استفاده می کند که دارای یک نقشه دقیق از عمق 64 منطقه است ، و به آن امکان می دهد تا سریع تر ، دقیق تر و با یک میدان دید گسترده تر تمرکز کند.

Mi 11 Ultra مجهز به  پریسکوپ بزرگنمایی نوری 48 مگاپیکسلی 5MP و همچنین دارای زوم هیبریدی 10 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 120 برابر است. دوربین زاویه دید فوق العاده 48 مگاپیکسلی به همان اندازه قدرتمند است ، با همان سنسور سونی IMX586 آن را قادر می سازد تا یک دید دید خیره کننده با عرض 128 درجه داشته باشد. این تنظیم سخت افزار بدون مصالحه با یک الگوریتم قدرتمند AI انجام می شود که به طور کارآمد اعوجاج لنز را اصلاح می کند تا از اثر مطلوب برای عکس های منظره و گروهی اطمینان حاصل کند.

Mi 11 Ultra بر اساس میراث گوشی های هوشمند نسل قبلی ساخته شده است ، هم از فناوری های بسیار تحسین شده Dual Native ISO Fusion و Stagger-HDR که توسط Mi 10 Ultra معرفی شد ، برخوردار است. عملکرد دستگاه در هنگام فیلمبرداری به همان اندازه درخشان است. هر سه دوربین گوشی از فیلم 8K 24 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند و دوربین اصلی از Staggered-HDR پشتیبانی می کند تا کیفیت تصویر عالی و نمایش دقیق سایه و نور را به شما ارائه دهد.

نمایشگر WQHD + چهار منحنی 120 هرتز با صدا توسط هارمن کاردون Mi 11 Ultra به یک DotDisplay چهار منحنی DQD-منحنی سامسونگ 6.81 اینچ 120Hz WQHD + سامسونگ مجهز است که از مواد E4 ساخته شده است. این نمایشگر اوج روشنایی 1700 نیت را ارائه می دهد و می تواند 1.07 میلیارد رنگ را تولید کند ، درجه بندی نرم تر و طبیعی تر رنگ ، نوار بندی کمتری و عملکرد رنگی زنده تر را امکان پذیر می کند. پشتیبانی از Dolby Vision® و HDR10 + حداکثر کیفیت تصویر را تضمین می کند. رزولوشن 3200 14 1440 ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز برای ایجاد یک نمایشگر فوق العاده روان ، سریع و با جزئیات ترکیب می شوند. این نمایشگر که در Corning® Gorilla® Glass Victus ased قرار گرفته است ، در برابر افت و خراش نیز بسیار مقاوم است.

علاوه بر این ، Mi 11 Ultra از Dolby Vision و HDR10 + پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر فوق العاده زنده را با روشنایی ، کنتراست و رنگ باور نکردنی تضمین می کند. با استفاده از Dolby Vision ، کاربران می توانند با بالاترین کیفیت تصویری را که Mi 11 Ultra قادر به نمایش دارد ، انتظار داشته باشند ، بنابراین سرگرمی آنها همیشه بهترین است. Mi 11 Ultra با یک صفحه نمایش کوچک ثانویه در پشت ، یک سورپرایز اضافی را ارائه می دهد. این نمایشگر نه تنها به عنوان یک نمایشگر همیشه روشن که اطلاعات کلیدی مانند تاریخ ، ساعت و اعلان ها را نشان می دهد ، می تواند به عنوان یک آینه سلفی هنگام عکسبرداری عمل کند ، همچنین کاربرپسند بودن و نوآوری در ویژگی های دوربین دستگاه را بیشتر می کند.

صدا در Mi 11 Ultra به اندازه تصویر روی صفحه نمایش کاملاً واضح است ، دستگاه با طراحی اسپیکر دوگانه و ادامه همکاری SOUND BY Harman Kardon با Mi 11 برای تنظیم صوتی حرفه ای آغاز شد. Mi 11 Ultra با استفاده از این پایه مستحکم ، با یک بلندگو فوق العاده خطی سفارشی 1216P حتی پایین تر دستگاه ، طراحی شده است که امکان دستیابی آن به حداکثر 0.8 میلی متر را دارد. دامنه ، بلندترین صدا در صنعت است. Mi 11 Ultra با پیکربندی سخت افزاری واقعاً برجسته ، تشخیص سناریو هوشمند و لمس حرفه ای یک مارک برتر ، می تواند بدون هیچ زحمتی با محیط های مختلف صوتی سازگار شود تا عملکرد صوتی بهینه را ارائه دهد.

صد درصدشارژ باتری در عرض 36 دقیقه با کابل دو سیم توربو و بی سیم دوگانه

Mi 11 Ultra این میراث را با موفقیت دیگری همراه دارد ، فناوری برجسته شارژ بی سیم 67W سیمی و 67W شارژ بی سیم ، که در حال حاضر سریعترین در صنعت است. هر دو می توانند باتری Mi 11 Ultra با ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت بزرگ را ظرف مدت فقط 36 دقیقه  100٪ شارژ کنند ، در واقع هیچ اختلاف زمانی بین سیم و بی سیم وجود ندارد. Mi 11 Ultra از یک فناوری سوپرشارژ 6 برابر خود ساخته ، یک مدار مجتمع شارژ بی سیم 30 ولت و همچنین یک فناوری کنترل جریان چند سطح برخوردار است که امکان افزایش 10 درصدی سرعت شارژ را فراهم می کند.

باتری در Mi 11 Ultra با نوع جدید و جدیدی از مواد ساخته شده است: کاتدهای اکسید سیلیکون نانو نسل دوم. این ماده ده برابر ظرفیت ذخیره یون لیتیوم از کاتدهای گرافیت سنتی را دارد ، به طور موثر چگالی انرژی را افزایش می دهد و به طور موثر مسائل مربوط به مدارهای طولانی را حل می کند.

ساخت سرامیک برتر با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68

Mi 11 Ultra با پشتی سرامیکی ممتاز ساخته شده است که احساس نرم و راحتی را در کف دست ایجاد می کند و جلوه ای براق و عالی را ایجاد می کند. این دستگاه در دو رنگ خیره کننده در دسترس است: سفید سرامیکی و سیاه سرامیکی.

Mi 11 Ultra دارای درجه مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب است. به منظور دستیابی به استانداردهای IP68 ، Mi 11 Ultra از دریچه تسکین فشار بالا با نفوذ پذیری بالا استفاده می کند. پشت سرامیکی Mi 11 Ultra دارای شعاع خم یک طرفه کوچکتر است که از 0.2 میلی متر به 0.1 میلی متر کاهش می یابد. این دستگاه از نظر مقاومت در برابر غوطه وری در آب شیرین تا عمق 1.5 متر در مدت 30 دقیقه مورد آزمایش قرار گرفت و هشدارهای رطوبت پورت شارژ را نیز اضافه کرده است.

عملکرد شاخص با Qualcomm® Snapdragon ™ 888 و فناوری خنک کننده سه فاز نوآورانه

Mi 11 Ultra به پرچمدار پلتفرم موبایل Qualcomm® Snapdragon ™ 888 مجهز شده و دارای یک ترکیب ذخیره سازی سریع LPDDR5 + UFS 3.1 است. همراه با مشخصات شاخص ، عملکرد سیستم عامل موبایل با سیستم اتلاف حرارت با ظرفیت بالا افزایش می یابد. Mi 11 Ultra اولین فناوری خنک کننده سه فاز شیائومی را ارائه می دهد که پوشش ژل حرارتی اصلی پردازنده را برای یک ماده تغییر فاز ماکرومولکولی مبدل می کند که دارای راندمان بالاتر و خواص بهتر بسته بندی است و عملکرد هدایت حرارتی آن را 100٪ افزایش می دهد. با استفاده از این سیستم خنک کننده سه فاز ، Mi 11 Ultra عملکرد پیک را به طور مداوم و قابل اطمینان ارائه می دهد. Mi 11 Ultra همچنین با GameTurbo 4.0 ، یک تجربه روان و بدون وقفه را حتی برای سخت ترین بازی ها ارائه می دهد.

Mi 11 Ultra با ترکیب ذخیره سازی 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و با قیمت پیشنهادی خرده فروشی 1،199 یورو از طریق کانال های رسمی Xiaomi به فروش می رسد.

1 اطلاعات از آزمایشگاههای شیائومی تهیه شده است. 2 این دستگاه در طبقه بندی حفاظت از نفوذ IP68 بر اساس استاندارد IEC 60529: 1989 + A1: 1999 + A2: 2013 درمقابل پاشش ، آب و گرد و غبار مقاوم است. لطفا توجه داشته باشید که شرایط آزمایش مقاومت در برابر آب شامل: غوطه وری در آب شیرین ساکن تا عمق 1.5 متر ، حداکثر 30 دقیقه ، با دلتا دما بین آب و محصول 5K یا کمتر است. اگر محصول در محیطی فراتر از شرایط آزمایش قرار گیرد ، از حفاظت از نفوذ اطمینان حاصل نمی شود. توصیه می کنیم خودتان آن را آزمایش نکنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود. محافظت در برابر نفوذ در اثر سایش و پارگی روزانه و / یا صدمات جسمی بدتر می شود. وقتی محصول در معرض رطوبت است ، از شارژ محصول ، کارکردن دکمه های فیزیکی یا برداشتن سینی سیم کارت خودداری کنید. لطفاً با دقت به کتابچه راهنمای کاربر مراجعه کنید

برای سایر دستورالعمل های ایمنی ضمانت نامه خسارت مایع ناشی از شرایط آزمایش IP68 در محیط را پوشش نمی دهد. 3 ویژگی در صورت لزوم از طریق به روزرسانی OTA موجود است. 4 اتصال 5G ممکن است براساس در دسترس بودن منطقه و پشتیبانی اپراتور محلی متفاوت باشد. 5 اتصال Wi-Fi 6E ممکن است براساس در دسترس بودن منطقه و پشتیبانی از شبکه محلی متفاوت باشد. این عملکرد ممکن است از طریق OTA در صورت امکان و در صورت امکان اضافه شود.

تصاویر محصول در اینجا موجود است: Mi 11 Ultra

درباره شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در آوریل 2010 تأسیس شد و در تاریخ 9 ژوئیه 2018 (1810.HK) در صفحه اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. شیائومی یک شرکت اینترنتی با تلفن های هوشمند و سخت افزار هوشمند است که در هسته اصلی خود با یک بستر اینترنت اشیا (IoT) متصل شده اند. با تأکید برابر بر نوآوری و کیفیت ، Xiaomi به طور مداوم تجربه کاربر با کیفیت بالا و بهره وری عملیاتی را دنبال می کند. این شرکت بی وقفه محصولات شگفت انگیز با قیمت های صادقانه می سازد تا همه افراد در جهان از طریق فناوری نوآورانه زندگی بهتری داشته باشند.

شیائومی از نظر محموله های تلفن های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2020 در رتبه 3 جهانی قرار دارد. این شرکت همچنین با داشتن 324.8 میلیون دستگاه هوشمند متصل به سیستم عامل خود ، به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها ، پلت فرم برجسته مصرف کننده جهانی AIoT (AI + IoT) را ایجاد کرده است. محصولات شیائومی در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان وجود دارد. در آگوست سال 2020 ، این شرکت برای دومین بار در فهرست جهانی Fortune 500 قرار گرفت و در رتبه 422 قرار گرفت ، در مقایسه با سال 2019 با 46 پله صعود ، همچنین در بین شرکت های اینترنتی در رتبه 7 قرار گرفت. شیائومی سازنده شاخص های Hang Seng، Hang Seng China Enterprises، Hang Seng TECH index و Hang Seng China 50 است.

نظرات کاربران

  • گوشی بسیار قدرتمند و با طراحی عالی و باکیفیتی میباشد. مطمنم تا یک سال آینده رقیبی براش وجود نخواهد داشت دوربین عالی عملکرد عالی صفحه نمایش عالی طراحی عالی . من دوسه سالی هست که کلا بقیه برندها رو رها کرده ام واز شیائومی استفاده میکنم . شرکتی قدرتمند و مشتری مدار که به گوشی های قدرتمندش قیمت های بسیار مناسبی میگذارد و مثل سامسونگ و اپل نجومی نیست

    • سلام .من ازگوشی شیامی خیلی راضی هستم طی چند سالی که ازگوشیهای دیگه استفاده کردم هیچ کدومش ب برتری این گوشی شیامی برام لذت بخش نبوده .واقعا هم ازلحاظ کیفت هم ازلحاظ پردازش حرف نداره.

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    • تحویل اکسپرس

    • پرداخت در محل

    • هفت روز ضمانت بازگشت

    • ضمانت کالا

    • پشتیبانی آنلاین

    آذربایجان غربی 

    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت جایا کالا می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user